Home All Petua Diet Gadis Ini Kongsikan Tip Tambah Berat Badan Dengan Cara Mudah, Boleh Cuba!

Gadis Ini Kongsikan Tip Tambah Berat Badan Dengan Cara Mudah, Boleh Cuba!

1919
0
Gadis Ini Kongsikan Tip Tambah Berat Badan Dengan Cara Mudah, Boleh Cuba!

Gadis Ini Kongsikan Tip Tambah Berat Badan Dengan Cara Mudah, Boleh Cuba! | Tidak kira lelaki atau perempuan, ramai mengimpikan untuk memiliki tubuh yang kurus dan ideal.

Bertubuh kurus tidak menjadi masalah, namun apabila terlalu kurus sehingga tidak mencapai berat badan ideal atau tahap BMI normal, seeloknya segera untuk anda menambahkan berat badan kerana petanda badan kekurangan nutrisi.

Bukannya tidak makan, sudah makan banyak setiap hari untuk tambah berat badan, tetapi angka penimbang masih di jarum sama. Mesti ada yang pernah menghadapi situasi seperti ini kan? Sebenarnya ada cara untuk anda tambah berat badan tanpa mengambil apa-apa supplemen pun.

Perkongsian oleh Nur Anis Najme melalui laman facebooknya mungkin boleh dijadikan panduan untuk anda yang nak tambah berat badan. Terbukti berkesan, dari terlalu kurus gadis ini berjaya menaikkan berat badannya.

Penyediaannya juga sangat mudah. Jom cuba, mungkin anda juga berjaya mendapatkan berat ideal selepas ini !

Cara Tambah Berat Badan dengan BABANA MILK.

Sape yg nak gemukkan badan atau tambah berat badan secara sihat boleh amalkan ni 2 kali sehari. Ni cara anis la..selain tu banyak lagi petua utk gemukkan guna bahan dapur. Next time anis akan share.. K.Tambah Berat Badan

Bahan-bahan :

Campurkan dua bahan ni.. Dan amalkan 2 kali sehari. Sape yg rasa kurus sgt tu boleh cuba ni, k. cikAnis dah amal, nampak sgt berisi. Kena tegur, terus stop hahaha. First time rasa gemuk.. Baru paham perasan org badan besar bila kena kutuk gemok. Sakitnya tu disini hahaha..petua untuk gemuk, petua untuk naikkan berat badan, cara naikkan berat badan, resepi gemukkan badan, resepi naikkan berat badan

Selamat mencuba. DIIZIN SHARE.

BACA JUGA :: Rupanya Ini Bahaya Sel Lemak Tersimpan Dalam Badan, Tak Kira Badan Kurus Atau Gemuk!

LEAVE A REPLY

Amaran:
Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Please enter your comment!
Please enter your name here