Home All Petua Kesihatan Diri Petua Mengatasi Masalah Arteri Tersumbat, Amalkan Ini Sebelum Menjadi Lebih Teruk Lagi.

Petua Mengatasi Masalah Arteri Tersumbat, Amalkan Ini Sebelum Menjadi Lebih Teruk Lagi.

2848
0
arteri tersumbat

Petua Mengatasi Masalah Arteri Tersumbat, Amalkan Ini Sebelum Menjadi Lebih Teruk Lagi. | Sakit jantung adalah salah satu penyakit yang amat digeruni oleh semua orang di dunia. Tanda awal sakit jantung boleh dikesan melalui pelbagai gejala dan sebab.

Salah satu daripada gejala sakit jantung adalah melalui arteri tersumbat mungkin akibat kolestrol dan sekiranya pembuluh darah tersumbat ia akan menyebabkan beberapa kesakitan yang akan dirasai oleh seseorang itu.

Antara ciri-ciri penyakit jantung di peringkat awal adalah seperti merasa letih, sesak nafas, sakit kepala, merasa cemas, sakit dada, denyutan jantung tidak teratur dan banyak lagi.

Selalunya punca utama terjadinya penyakit jantung melalui pembuluh darah atau arteri yang tersumbat adalah akibat lemak dan beberapa sebab lain. Sebelum terjadinya saluran darah tersumbat dengan lebih teruk, anda harus mengatasinya supaya ianya tidak akan menjadi penyakit jantung yang kronik.

arteri tersumbat

Satu perkongsian yang amat bermanfaat yang dikongsikan oleh laman Usihat berkaitan dengan satu petua supaya arteri tidak tersumbat. Setelah diamalkan beberapa minggu individu berkenaan yang mempunyai penyakit dalaman mendapati ada perubahan yang positif dalam dirinya. Kesakitan dan rasa berat pada tengkuknya telah hilang begitu sahaja.

Berikutnya adalah petua yang dikongsikan untuk mengelakkan dari terjadinya saluran darah tersumbat.

Petua Mengatasi Masalah Arteri Tersumbat

Bahan-bahan

  • 1 cawan jus lemon
  • 1 cawan jus bawang putih
  • 1 cawan jus halia
  • 1 cawan cuka epal

Cara penyediaannya

  • Campurkan semua jus dan cuka epal, kemudian dimasak secara perlahan-lahan sehingga tinggal 3 cawan.
  • Minum 3 sudu dicampurkan dengan madu pada setiap pagi.

Semoga petua mengatasi masalah arteri tersumbat yang dikongsikan ini akan memberi banyak manfaat untuk semua yang memerlukannya.

LEAVE A REPLY

Amaran:
Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Please enter your comment!
Please enter your name here