Home All Petua Kecantikan Diri Hilangkan Lebam Bawah Mata Dengan Kiub Timun

Hilangkan Lebam Bawah Mata Dengan Kiub Timun

4125
0
Hilangkan Lebam Bawah Mata Dengan Kiub Timun 1

Buat wanita yang ada masalah lebam bawah mata, kulit muka kusam, liang pori besar boleh cuba petua semula jadi yang dikongsikan oleh Faarihah Kadir ni. Tak susah pun, semuanya menggunakan bahan-bahan yang ada di dapur je. Nak buat pun senang, yang pastinya dijamin selamat sebab tiada bahan kimia.Lakukan dengan konsisten dan rasai perbezaannya.

Berikut perkongsian hilangkan lebam bawah mata;

Kulit sihat cantik dan glowing dengan menggunakan bahan dari dapur.

“Saya nak kongsi satu tips untuk dapatkan kulit glowing hanya menggunakan bahan dari dapur sahaja”.

Bahan-Bahannya:

  • Sebatang Timun
  • Sedikt Madu
  • Secawan Air bersih

Hilangkan Lebam Bawah Mata Dengan Kiub Timun 2

Cara-Cara Membuat:

1.Masukkan potongan timun, madu dan air bersih ke dalam mesin pengisar.

2.Kisar sehingga hancur dan lumat.Hilangkan Lebam Bawah Mata Dengan Kiub Timun 3

3.Masukkan ke dalam bekas kiub ais, simpan dalam peti sejuk dan bekukan.

Hilangkan Lebam Bawah Mata Dengan Kiub Timun 44.Setelah beku, gosokkan selama 10 minit sekitar wajah dan bilas dengan menggunakan air bersih. Amalkan setiap malam.

Hilangkan Lebam Bawah Mata Dengan Kiub Timun 5

Tips ini penting untuk menghilangkan lebam bawah mata dan kulit muka yang bersih glowing dan sihat.Muka pun terasa amat segar dan liang-liang pori pun makin mengecil.

Jangan lupa #share untuk dapatkan kulit yang sihat, dan cantik. Jooom kita cantik dengan bahan semulajadi hanya dari dapur.

Jadi buat wanita yang nak bercantik-cantik tu, tak perlu guna produk mahal-mahal. Guna petua semulajadi ni pun dah boleh buatkan kulit wajah berseri, hilangkan lebam bawah mata tu.Jimat kos tapi kesannya tip top! Tapi yang paling penting kena rajin dan konsisten iya, baru lah berkesan.

Semoga bermanfaat, selamat mencuba!

LEAVE A REPLY

Amaran:
Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Please enter your comment!
Please enter your name here