All

Home All
Featured posts

Salah Cara Mandi Anda Boleh Kena Serangan Stroke & Pitam Dalam Bilik Air!

Selalu kita dengar ramai yang jatuh di bilik air. Ada juga yang pengsan dan terkena serangan stroke. Sebenarnya ada dua sebab utama, cara mandi...

10 Tip Menghilangkan Kesan Hangus Pada Periuk Kesayangan Anda

Jamuan bersilih ganti. Masak setiap hari. Kuali pun dah naik legam. Jika anda ingin putihkan pandangan anda terhadap kuali yang melekat di dinding, kami...

8 Petua Lebatkan Rambut Nipis Atau Gugur

Siapa yang tidak mahu memiliki rambut lebat yang senang untuk digayakan untuk apa-apa style rambut yang kita mahu. Bagi mereka yang memiliki rambut jarang...

Penawar Gout Tanpa Pil Tahan Sakit, Hanya Guna 2 Bahan Ini

Kepada mereka yang mengidap sakit gout, kesakitan yang dilalui ketika diserang penyakit itu sememangnya sukar digambarkan. Katanya, sukar berjalan kerana kesakitan yang teramat sangat....

Jangan Pandang Remeh, Ini 7 Punca Badan Letih Lesu Dan Mengantuk

7 Punca Lemah Letih Lesu & Cepat Mengantuk. Walaupun dah berehat panjang dan tidur secukupnya tapi masih rasa letih. Buat kerja sikit dah letih. Bila...

Mengapa Anda Perlu Mandi Malam Sebelum Masuk Tidur?

Berapa ramai yang memilih untuk mandi malam sebelum masuk tidur untuk hilangkan masalah gangguan tidur? Ini kerana masalah ini memang boleh mengganggu aturan hidup...

Pening Bila Kucing Berak & Kencing Bersepah? Cuba 6 Cara Ini

Bagaimana cara elak kucing berak dan kencing merata-rata ya? Sedangkan tempat sudah disediakan khas untuknya. Sudah diajarkan kencing dalam bekas tapi masih kat dalam...

Resepi Nasi Goreng Kampung Sedap Giler

Cara masak nasi goreng jadi sedap giler. Orang bujang mesti kenal sangat dengan perencah nasi goreng buatan Adabi, maklumlah itu lah cara memasak nasi goreng...

Inilah 6 Khasiat Pokok Tasbih Yang Tidak Diketahui Umum

Mesti ramai tidak mengenali pokok ini apatah lagi khasiat pokok tasbih yang tidak pernah diketahui umum. Pokok ini seolah-olah seperti rumput biasa bagi yang...

Rahsia Awet Muda Untuk Wanita 30-an Hanya Guna Susu Kunyit Badam Madu

Wajah kemerah-merahan, tak payah bersolek pun dah cantik! Apakah rahsia awet muda ni? Cemburu betul tengok wanita yang mempunyai kulit begini kan? Sebenarnya impian...