Home Resipi Cara Buat Roti Pattaya Inti Sardin Viral Guna 5 Bahan Mudah, Sedap...

Cara Buat Roti Pattaya Inti Sardin Viral Guna 5 Bahan Mudah, Sedap & Kenyang.

878
0
Cara Buat Roti Pattaya Inti Sardin Viral Guna 5 Bahan Mudah, Sedap & Kenyang.

Cara Buat Roti Pattaya Inti Sardin Viral Guna 5 Bahan Mudah, Sedap & Kenyang. | Pernah makan tak Roti Pattaya? Menu ini sebenarnya ebih kurang macam nasi goreng Pattaya juga yang mana ia dibungkus dengan telur.

Cuma dalam menu ini, rotinya yang dibungkus dengan telur. Lepas tu letak pulak inti atas roti tu. Fuh, nampak sedap betul!

Jom tengok cara buat Roti Pattaya Inti Sardin oleh BonDa NoRa ini. Tak susah pun,Guna 5 bahan je tau!

Hari ni first try buat roti inti sardin ala pataya yg depa duk viral tu…alhamdulillah…mnjadi ..inti tu rasanya kita boleh ja letak inti apa kita sukakn…mcm inti karipap tu ka kn …

Roti Pattaya

  • Inti sardin tin kecik
  • Bwg besaq potong dadu
  • Cabai hidup pun potong kecik2
  • Ayaq asam jawa skit
  • Garam skit

Cara membuat:
Masak pi sat ataih api tu…klau tkmau masak pn tkpa..ikut suka la kn…

*Bonda guna 2 bji telur ya*

BACA JUGA : Jom Cuba Resepi Roti Kopi Ala-Ala Roti Boy & Paparoti. Memang Gebu & Rangup!

LEAVE A REPLY

Amaran:
Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Please enter your comment!
Please enter your name here