Home All Petua Kecantikan Diri Awet Muda Hanya Dengan Tambah 1 Bahan Dalam Susu, Ni Perkongsian Dari...

Awet Muda Hanya Dengan Tambah 1 Bahan Dalam Susu, Ni Perkongsian Dari Pengamalnya!

9685
0
Awet Muda Hanya Dengan Tambah 1 Bahan Ni Dalam Susu, Ni Perkongsian Dari Pengamalnya!

Awet Muda Hanya Dengan Tambah 1 Bahan Ni Dalam Susu, Ni Perkongsian Dari Pengamalnya! | Apabila melihat wanita lain yang lingkungan usianya lebih kurang sama dengan kita, namun terlihat muda tentu membuatkan kita berasa cemburu.

Apalah agaknya rahsia yang diamalkan olehnya? Kalau boleh, ingin juga kita mencuba petua  yang diamalkan.

Maklumlah, wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Kalau boleh biarlah tanda-tanda penuaan dapat dilewatkan sebelum waktunya.

Menyedari hal tersebut, buat anda yang tercari-cari petua awet muda elok kiranya mengamalkan minum air susu yang dicampur dengan bawang putih.

Ini sebagaimana yang diamalkan oleh wanita ini dan disini turut dikongsikan cara penyediaannya. Jom semak. Ini perkongsiannya.

Sebab ramai yang tanya petua awet muda kan. Orang la kata kakak ni awet muda. Kakak redha je

Ni ha.

Amalkan minum susu bawang putih. Segelas susu, panaskan dengan 3-4 ulas bawang putih yang diketuk sampai bawang tu lembut. Guna api perlahan je. Tambah madu atau gula perang sikit. Minum suam-suam. Bawang tu boleh kunyah kalau suka.

Silalah cuba, rasa dia sedap je. Bukan setakat awet muda, badan pun rasa ringan. Takmolah claim lebih-lebih, nanti jadi overclaim pulak. Cuba dulu, baru tau

Ekstra Info

Susu – guna susu segar, susu penuh krim atau susu rendah lemak. Janganlah guna susu tepung atau susu pekat manis.

Awet Muda

Amalkan setiap hari, pagi atau malam. Kalau rajin pagi dan malam pun boleh. Biasanya terbabas jugaklah sehari dua. Tak apa je.

sumber : AJ Idris via MAHN

TERUSKAN MEMBACA

LEAVE A REPLY

Amaran:
Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Please enter your comment!
Please enter your name here