4 Posisi Tidur Yang Betul Ikut Penyakit

Tak kisah la sakit apa pun rasa cara terbaik nak hilangkan adalah dengan tidur. Tapi kalau dah sakit sangat semua posisi tidur rasa tak selesa. Ni kami senaraikan 4 posisi tidur yang betul untuk tingkatkan tahap kesihatan korang.

1. Kalau sesiapa ada sinus yang teruk, korang digalakkan tidur dengan cara macam ni.

postur tidur jika sakit, cara tidur ketika sakit, petua tidur masa sakit, tip postur tidur semasa sakit,

2. Ni cara tidur kalau korang ada masalah penghadaman

postur tidur jika sakit, cara tidur ketika sakit, petua tidur masa sakit, tip postur tidur semasa sakit,

3. Ni cara tidur kalau korang tengah sakit kepala

postur tidur jika sakit, cara tidur ketika sakit, petua tidur masa sakit, tip postur tidur semasa sakit,

4. Buat perempuan yang tengah PMS, ni lah cara tidur yang sesuai.

postur tidur jika sakit, cara tidur ketika sakit, petua tidur masa sakit, tip postur tidur semasa sakit,

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. TQ

Komen Anda...

About The Author

Add Comment