Tip Turunkan Berat Badan & Perut Buncit Cara Orang Jepun

Bukan senang nak turunkan berat badan dalam masa yang singkat

Inilah kehebatan orang Jepun ini, Miki Ryosuke mampu hilangkan berat badan 13 kg dan 12 cm (4.7 “) dari pinggang ke dalam hanya beberapa minggu dengan satu kaedah yang digunakan.

Keputusan ini adalah kesan sampingan daripada latihan sakit belakang yang ditetapkan oleh doktor kepadanya, dan latihan ini mengambil masa hanya 2 minit sehari.

Nak tahu sehauh mana keberkesanannya anda boleh mencuba teknik ini dan memahami dengan baik macam mana teknik ini dapat membantu anda menurunkan berat badan.

BACA JUGA: Homemade Jus Untuk Kempiskan Perut Anda

Macam Mana Senaman Ini Berfungsi

cara turunkan berat badan, cara kurus, petua kurus, tip kurus, petua turunkan berat badan, petua kuruskan perut buncit, diet orang Jepun

Ryosuke meletakkan nama latihan tersebut sebagai diet penafasan. Teknik ini mengambil kedudukan yang tertentu, mengambil nafas selama tiga saat, dan kemudian pelepasan nafas yang kuat selama tujuh saat.

Kebanyakan doktor di Eropah menyokong penggunaan senaman pernafasan untuk penurunan berat badan dan menerangkan keberkesanannya seperti berikut: lemak terdiri daripada oksigen, karbon, dan hidrogen.

Apabila oksigen yang kita sedut dalam mencapai sel-sel lemak, ia berpecah akan ke dalam komponen (karbon dan air). Oleh itu, oksigen dalam badan kita menggunakan lebih banyak lemak yang kita bakar.

Ini Langkah-langkah Yang Perlu Dilakukan

  1. Melakukan senaman setiap hari untuk 2-10 minit.
  2. Berdiri dan tolak satu kaki ke hadapan dan kebelakang. Tak kisahlah mana-mana kaki pun boleh.
  3. Kemudian anda perlu tegangkan punggung dan pindahkan berat badan anda ke kaki belakang anda.
  4. Mula dengan tarik nafas perlahan-lahan selama 3 saat, mengangkat tangan anda di atas kepala anda.
  5. Kemudian menghembus nafas dengan kuat selama 7 saat, meneran otot semua badan anda dan yang paling penting anda kena kosisten.
  6. cara turunkan berat badan, cara kurus, petua kurus, tip kurus, petua turunkan berat badan, petua kuruskan perut buncit, diet orang Jepun

Menurut pakar, teknik ini akan menguatkan otot badan dan meningkatkan metabolisme.

BACA JUGA: Rahsia Cuka Epal Kurus Dalam 60 Hari

Apa lagi… jom cuba sekarang!

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. TQ

Komen Anda...

Add Comment