Home All Pengetahuan Am Pulihkan Ketagih Onani Dengan Hanya Makan Kuaci

Pulihkan Ketagih Onani Dengan Hanya Makan Kuaci

901
0

Sudah biasa kita dengari tentang masalah ketagihan onani yang sering berlaku dalam masyarakat hari ini. Ramai yang sedar tentang kesan buruk akibat dari tabiat buruk tersebut namun tetap ramai di kalangan mereka yang menghadapi kesukaran untuk meninggalkannya.

Masalah mati pucuk, jumlah sperma rendah dan cepat lelah merupakan antara masalah kesihatan yang berpunca daripada aktiviti onani secara keterlaluan.

Antara cara yang disarankan sebelum ini termasuklah melakukan amalan yoga, membaca buku dan mengemas rumah.

Namun penemuan terbaru dari laporan jurnal kesihatan Ayurvedic Remedies mendapati yang amalan pengambilan kuaci dapat menghindarkan otak dan tubuh daripada keinginan seksual itu.

Biji bunga matahari atau kuaci dipercayai dapat mengatasi hasrat beronani secara berlebihan. Ia mengandungi magnesium yang diketahui dapat memberi kesan tenang kepada otak.

Selain itu, salah satu penulis jurnal tesebut, Peter Filinovich menyatakan kacang tanah juga adalah makanan yang dapat membantu mengatasi masalah ketagihan beronani.

Jadi, bagi mereka yang sedang berusaha untuk meninggalkan tabiat buruk onani ini, apa kata pergi kedai untuk membeli kuaci atau kacang tanah sekarang ya!

LEAVE A REPLY

Amaran:
Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Please enter your comment!
Please enter your name here